Η ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟΥ

- Είχε μεγάλη διάκριση ο Γέρων Παϊσιος . Και δι΄ αυτού ο Θεός στήριξε και βοήθησε πολλές ψυχές . Κάποτε που είχαν γράψει στις εφημερίδες ονομαστικά γι΄ αυτόν και τον επαινούσαν , στενοχωρήθηκε πάρα πολύ . Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο στενοχωρέθηκε . Μου έλεγε :
- Βλέπεις , πάτερ , τι γράφουν για μένα ; Εγώ να είμαι ο χειρότερος απ΄ όλους κι αυτοί να με παρουσιάζουν σαν να είμαι άγιος; Εγώ , που ζω εδώ στο ΄Αγιον ΄Ορος ξέρω ποιοι άνθρωποι είναι όντως του Θεού. Ο Θεός, όμως τους ελέησε αυτούς και κατόρθωσαν να κρυφτούν από τα μάτια των ανθρώπων κι έμεινα εγώ να με παρουσιάζουν ως δήθεν άγιο. Και να μη νομίσεις ότι αυτά τα λέω από ταπείνωση. Είμαι όντως , το σκύβαλο της γης .


ΠΗΓΗ: Απόσπασμα από το βιβλίο "Ο ΠΑΤΗΡ ΠΑΪΣΙΟΣ" (σελ. 185 ) του Γεωργίου ΚΑΛΕΑΔΗ.

Σχόλια